Виробники: хто є хто

Electrolux

Zanussi

 


Шведський концерн Electrolux входить зараз до трійки найбільших виробників побутової техніки. Все більше популярних торгових марок переходять під його крило.

1984 г. - Electrolux став власником італійської компанії Zanussi (заснована Антоніо Зануссі в 1916 році).

1986 г. - придбання White Consolidated Inc., третьої найбільшої компанії США з випуску побутової техніки (Frigidaire, Gibson, Kelvinator, White-Westinghouse).

1995 г. - составной частью компании стало отделение бытовой техники немецкого концерна AEG (основан в 1887 году).

Все, що випускає Electrolux, підпорядковане принципу, сформульованому ще на початку заснування концерну: різниця в ціні виробів Electrolux обумовлена лише присутністю або відсутністю додаткових функцій, при цьому якість товарів залишається на тому ж рівні.

Каталог продукции  Electrolux

У всьому світі побутова техніка AEG асоціюється з такими поняттями, як німецька якість, довговічність і престиж.

Девіз Zanussi - «Дизайн та інновації» - розумна, якісна і, разом з тим, доступна за ціною техніка.


Bosch

Siemens

Повна назва концерну - BSH Bosch und Siemens Hausgeraete GmBH. Засновник бренду Bosch - Роберт Август Бош. Девізом своєї фірми він зробив слова: «Краще втратити гроші, ніж довіру».

Батьків-засновників німецького електронного гіганта Siemens звали Вернер Сіменс, Йоганн Георг Сіменс і Йоганн Георг Гальске. Він веде свою історію з 1847 року. Девіз концерну - "техніка для стильних людей".


Indesit

Hotpoint Ariston

Scholtes

Широко відома в Європі італійська компанія Indesit Company, нині включає в себе такі торгові марки, як Indesit (Італія), Hotpoint-Ariston (Великобританія-Італія), Scholtès (Франція), з'явилася в 1930 році під назвою Industrie Merloni. Є другою за обсягом продажів в Європі і п'ятою в світі.

«Вибір нової Європи» - так описують свою техніку розробники.


Beko

Широко відомий в Європі бренд, з яким на ринок побутової техніки виходить турецька компанія Arcelik. Висока якість продукту, націленість його на споживача, прийнятна ціна - саме завдяки всьому цьому бренд Beko завоював визнання в більш ніж ста країнах по всьому світу.


Candy

Candy – Can Do

Candy Groupвеликий європейський виробник побутової техніки. Група Candy володіє 8 торговими марками побутової техніки: Candy, Zerowatt, Rosieres, Otsein, Kelvinator, Hoover, Iberna і Gias, продукція яких сходить з конвеєрів 14 європейських заводів. Річний оборот групи, за власними даними Candy Group, становить понад 1,5 млрд. Доларів. Загальний обсяг виробництва - 6,7 млн. одиниць техніки на рік.

Всі 14 заводів групи Candy знаходяться в Європі (Італія, Франція, Великобританія, Іспанія, Португалія).

Група Candy має філії у Франції, Великобританії, Іспанії, Бельгії, Голандії, Німеччини, Польщі. Постійне представництво Candy в Росії і в країнах СНД знаходиться в Москві.

Представництва є також в Санкт-Петербурзі і в Києві. Група Candy виробляє понад 1400 моделей продукції. Всі вони характеризуються незмінною якістю, надійністю і прекрасним дизайном.


Gorenje

Mora

Словенська марка побутової техніки Gorenje відома на європейському ринку з 1950 року. Перший завод компанії знаходився в селі з назвою «Гореньє», звідси і пішла назва фірми. В даний час компанія Gorenje представляє собою досить солідний концерн. Своєю метою Gorenje ставить входження в п'ятірку виробників побутової техніки. Прикладом прагнення Gorenje до високої якості є використання нової, більш жорсткої технології тестування, так званого термовізуального контролю, запозиченої у підприємств оборонного комплексу.

MORA або MORA MORAVIA - відома чеська компанія, що є одним з лідерів серед виробництва всіляких плит. У 2005 році увійшла до складу Gorenje


Haier

Haier – один з найуспішніших китайських виробників побутової техніки і, в той же час, є чи не єдиним по-справжньому знаменитим китайським брендом. Так, в 1998 році Haier увійшла в десятку найбільш успішних виробників в азіатсько-тихоокеанському регіоні (за даними британської газети Financial Times), в даний час 60% продукції компанії Haier експортуються в Америку і Європу і лише 16% - в країни Південно-Східної Азії .


Hansa

Hansa – торгова марка, під якою випускає продукцію найстаріша польська компанія Amica International G m.b.H. Висока якість і надійність продукції Hansa давно вже стали візитною карткою фірми.

Amica International G m.b.H за роки свого існування змінила кілька варіантів назв, а в Радянському Союзі була відомо як просто «Amica». Amica розпочала свою діяльність в 1921 році.


 

Hoover

Hooverамериканська компанія, всесвітньо відома своїми пилососами і клінінговими системами. Розширення виробничого сектора почалося з моменту покупки частини акцій компанії американським концерном Maytag (випуск пилососів і клінінгових систем) і європейської транснаціональною корпорацією Candy (холодильники, пральні машини та інша побутова техніка). До 2001 року 100 відсотків акцій Hoover перейшло у власність Candy, яка до цього дня є власником компанії Hoover European Appliances Group і таких брендів як Rosieres, Iberna та інших.


Kaiser

Багато покупців побутової техніки володіють високоякісними холодильниками, електроплитами, пральними машинами і іншими «домашніми помічниками» виробництва німецької компанії Kaiser. Нічого дивного в цьому немає - традиційно висока німецька якість Kaiser, що знаходиться в дуже вдалому співвідношенні з відносно невисокою ціною і відмінним рівнем сервісного обслуговування, зробили продукцію компанії вельми популярною. Кожен покупець може вибрати для себе з широкого асортименту Kaiser саме те, що йому подобається, і саме те, що йому по кишені.

Власником торгової марки Kaiser є німецька компанія OLAN - Haushaltsgerate. Штаб-квартира компанії знаходиться в Берліні. За час існування фахівцями компанії був накопичений багатий досвід в розробці нових моделей побутової техніки та впровадження передових технологій. Все це дозволяє концерну позиціонувати свою продукцію як виключно надійну в експлуатації і довговічну.


LG

В 1959 году LG (прежнее название GoldStar) выпустила первый корейский радиоприёмник – А-501. В 1968 году компания LG начала производство первых южнокорейских стиральных машин, кондиционеров и лифтов. В 1995 году произошло изменение торговой марки с GoldStar на LG.

Сейчас это один из мировых лидеров в производстве бытовой техники и электроники широкого ассортимента.


Nardi

Nardi – італійська компанія, що спеціалізується на вбудовуваної побутової техніки. Nardi сьогодні - це три заводи в Італії, а також виробничі потужності в Португалії та Індії. Продукція Nardi поставляється в більш ніж 80 країн світу.

В Італії ніколи не бракувало виробників побутової техніки, але фірмовий підхід Nardi до кухонного приладу як до добутку мистецтва дозволив компанії не тільки зайняти певну нішу на ринку, але і вийти у деяких сегментах на лідируючі позиції.


Panasonic

Panasonic – найвідоміша торговельна марка, під якою випускається найширший спектр електроніки і побутової техніки, призначеної як для рядового споживача, так і для промислового використання. Panasonic займає друге місце в світі за обсягами виробництва і продажів електронного обладнання. Сьогодні корпорація Panasonic зі штаб-квартирою в Осаці в своєму розпорядженні 46-ю заводами в різних частинах земної кулі - Японії, Великобританії, США, Малайзії і багатьох інших. Штат співробітників компанії налічує більше 250 000 чоловік.


Samsung

Samsung – одна з найпопулярніших корейських торгових марок в світі. Заснована в 1938 році, компанія і до цього дня планомірно розширює спектр продукції, що випускається - асортимент побутової техніки та електроніки, виробленої Samsung, дозволяє поставити компанію в один ряд з провідними японськими і європейськими виробниками.


Toshiba

Toshiba – одна з найбільших транснаціональних корпорацій, виробник побутової техніки зі світовим ім'ям, до складу якої сьогодні входять десять компаній. Під маркою Toshiba випускаються практично всі види сучасної електротехніки і її компонентів: від комп'ютерних комплектуючих, аудіо- і відеоустаткування до різних побутових електроприладів. Історія Toshiba - корпорації, яка уособлювала найсучасніші тенденції у виробництві та бізнесі - почалася ще в 1875 році


Whirlpool

Вже на протязі більш ніж дев'яноста років американська корпорація Whirlpool випускає побутову техніку високої якості під девізом «У кожному будинку, всюди з почуттям гордості, ентузіазму та задоволеності результатом виконаної роботи». Причиною успіху Whirlpool на світовому ринку побутової техніки стало не тільки наполегливе прагнення до захоплення все нових і нових ринків, а й жорстка виробнича дисципліна. Корпорація придбала солідні активи в Європі, заснувала спільні підприємства з випуску великогабаритної побутової техніки в Мексиці і в Індії, в Канаді і в Бразилії.

 

Technicolor


  У 1889 році в Парижі проходила всесвітня технічна виставка. На американського винахідника Еліу Томсона досягнення французьких інженерів справили таке враження, що він, як співвласник однієї з компаній по випуску електротоварів, прийняв рішення про ділове співробітництво з французами.

У 1892 році в Нью-Йорку було створено франко-американське підприємство Compagnie Fracaise Pour Lexplotation Des Procedes Thomson-Houston (C. F. T. H.). Президент компанії - талановитий підприємець-банкір з Франції Еміль Мерсі, а перша продукція - трамвайне електрообладнання.

Компанія почала вкладати кошти в дослідження, і перше десятиліття XX століття зробило її провідною фірмою, яка працює в сфері кіноустаткування і зйомок. Спочатку компанія створює першу в Америці радіомережа, а трохи пізніше лабораторію кінозаписів в Голлівуді. І коли на екрани виходить перший кольоровий фільм, а сталося це в 1925 році, компанія Thomson з правом може заявити, що фільм створений за технологіями, розробленими в надрах дослідницької лабораторії.


Після придбання компанією Thomson фірми радіо і телетехнологій Etablissements Ducretet, все подальше її розвиток йде по шляху досліджень і розробок телекомунікаційних приладів і кіноапаратури. У процесі створення телеприймача інженери роблять кілька нових відкриттів в світі записи зображень і фотозйомки.

Після війни в напрямку розвитку компанії чітко простежується дві лінії: розробка електронних пристроїв і відділення, що займається кінозйомками. В кінці сорокових років був створений новий телевізор.

Принцип його роботи кардинальним чином відрізнявся від аналогічних пристроїв, створенням яких займалися інші фірми-розробники. І до початку шістдесятих фірма Thomson - це широко відома компанія з виробництва телеапаратури. Керівництво вливає до складу компанії кілька фірм-виробників радіоапаратури. Спільні зусилля інженерів призводять до появи принципово нової моделі телевізора з прогином екрану в 110 градусів.

У сімдесяті роки минулого століття Thomson продовжує політику укрупнення підприємства за рахунок злиття з іншими компаніями, модернізації виробництва і нової маркетингової концепції. І, починаючи з відбиття атак азіатських конкурентів, Thomson до початку 80-х років має в своєму арсеналі запас нових технологій, кілька тисяч запатентованих відкриттів і грандіозний успіх на ринку телекомунікацій.

Компанія розвиває широку торговельну мережу, відкриває дочірні підприємства і створює підрозділ Visa- Electronic. Наступний крок - покупка торгового бренду General Electric і зміна назви на Thomson Consumer Electronic.

Під натиском цифрових технологій, що почався в останнє десятиліття XX століття, Thomson залишається провідною фірмою з виробництва телевізорів, відеообладнання, супутникових антен та апаратури для засобів мас-медіа.

Автомагнітоли, що випускаються компанією Thomson, не надто широко відомі широкому колу споживачів. Швидше, їх виробництво - це спроба охопити якомога ширше модельний ряд електротехніки. Останні досягнення компанії - РК і плазмові екрани.

В даний момент компанія перейменована в Technicolor.

Сайт компании www.technicolor.com


TCL

TCL (Multimedia Technology Holdings Ltd) є найбільшим китайським творцем електроніки. Компанія TCL заснована в 1981 році урядом Китаю з метою виробництва мікроелементів, аудіо-касет і вимикачів. У 1992 році в цю молоду компанію інвестували кошти такі великі виробники, як Panasonic, Toshiba і Philips, а також монгольський інвестиційний фонд, в результаті чого було створено холдинг - TCL Holdings LTD, який вже в цьому ж 1992 році став п'ятим серед найбільших китайських корпорацій , зайнятих у виробництві телевізорів.

TCL була піонером на європейському ринку, поєднуючи різні підходи до ведення справ: європейський і американський. В даний час TCL лідирує в сфері створення кондиціонерів, VCD / DVD плеєрів, домашніх побутових приладів, телевізорів, персональних комп'ютерів, офісних, стільникових і бездротових телефонів, іншої продукції. Обсяг продажів TCL за рік перевищує 200 мільйонів доларів. У 2002 році TCL придбав німецьку фірму Schneider Electronics, в 2003 році викупив 67 відсотків акцій відомої французької фірми Thomson.

В даний час TCL належить 6 заводів в різних країнах світу: Мексиці і Китаї, Польщі та Німеччини, Таїланді і В'єтнамі. Виробничі потужності всіх належать компанії заводів - дев'ять мільйонів телевізорів протягом року. Кожен день виготовляється близько 2 тисяч одиниць сучасної техніки найвищої якості.

Офіційний сайт: http://multimedia.tcl.com


Zelmer

Польська компанія Zelmer була заснована в далекому вже 1951 рік (до 1951 року компанія називалася «Mars Ltd»). У своєму первісному вигляді Zelmer займалася випуском військового обладнання і спеціалізованих польових кухонь під торговою маркою «Mars Ltd». Під час 2-ї світової війни на замовлення військової промисловості з конвеєрів сходили токарні верстати і різні зразки озброєння.

Заводи компанії були частково зруйновані, а обладнання вивезено в Німеччину. Але відразу після закінчення війни виробництво було відновлено, а виробничі потужності відбудовані і модернізовані. У період з 1952 до 1986 рр. в компанії відбуваються значні організаційні перетворення (при цьому, вона змінювала свою назву і асортимент продукції, що випускається).

У наш час Zelmer - найбільший виробник техніки для кухні та приготування їжі, а також самий відомий у  світі виробник пилососів. Продукція під торговою маркою Zelmer, виготовляється за новими технологіями з використанням сучасних матеріалів, а значить сумніватися в її якості не доводиться. Продуктова лінійка Zelmer представлена ​​такими категоріями, як пилососи (в т.ч. і миючі пилососи), кухонні комбайни, бдендери, міксери, м'ясорубки і соковижималки, кавоварки і кавомашини, а також інша дрібна техніка для кухні та господарства. Родзинка техніки Zelmer - це, в першу чергу, неперевершене співвідношення ціна-якість-можливості.

Сайт компанії  http://www.zelmer.ua



Sharp


З дня створення корпорації Sharp в 1912 році, інновації стали невід'ємною частиною корпоративної філософії. Відповідно, назва Sharp походить від першого найвідомішого винаходу, зробленого в 1915 році - олівця, що не потребує заточування (в перекладі «Ever Sharp Pencil») - перший в світі механічний висувний олівець.

Корпорація Sharp вважає, що в зв'язку з виробництвом продукції, яка споживає електроенергію, ми повинні виробляти електроенергію. Тому вже понад п'ятдесят років Sharp розробляє технології генерації сонячної енергії і остається лідером ринку в цьому сегменті.

Корпорація Sharp - лідер в області РК технологій. Перша застосувала цю технологію при виробництві калькулятора і в 1988 році винайшли перший у світі РК телевізор.В даний час корпорація виробляє один з найбільших в світі РК телевізорів з діагоналлю екрану 108 дюймів, а також винайшла перший в світі РК телевізор з четвертим пикселем, завдяки якому стало можливим відтворення неймовірною палітри кольорів і відтінків, в 1000 разів більше кольорів.

Сайт компанії   http://www.sharp.ua/ua


Interline

Команда Interline націлена на поліпшення організації, товарів і послуг, так важливих для клієнта.

Вибір виробника заснований проведенням тендера на виготовлення продукції. Перш ніж зупинити вибір на виробника, проводиться ретельний аналіз, з метою оцінки рівня турботи про навколишнє середовище. В результаті, вибирають тільки найкращі розробки і найновіші технології. Остов такого вибору - оптимізація екологічних та енергозберігаючих ресурсів.

Продукція ТМ Interline заснована на базі кращих виробників світу. Заводи знаходяться в Боснії, Італії, Туреччини, Німеччини, Китаї. На тих же заводах збирають продукцію ТМ Whirlpool, ТМ Ariston, ТМ Bosch, ТМ Electrolux, ТМ Zanussi і ін.

Чи знаєте Ви що практично половину вартості продукції, Ви платите за бренд?

Перевага ТМ Interline - Ви платите тільки за кращий товар, не переплачуючи за назву бренду. При цьому в техніці TM Interline, присутні на перший погляд непомітні, але заслуговують на окрему увагу переваги, порівняно з аналогічною технікою інших брендів.

Сертифікати якості:

Продукція TM Interline сертифікована в найпрестижніших і строгих міжнародних інститутах

ISO9001 - система менеджменту якості (CMK)

ISO14001- система екологічного менеджменту.

Вся техніка TM Interline, сертифікована відповідно до Європейських Стандартів щодо безпечності продукції.

Екологічна продукція по відношенню до людей і планети, на якій ми живемо. Якість бізнесу оцінюється відповідно до зобов'язань, які бере на себе компанія. Це зобов'язання соціальної відповідальності та екологічної стабільності.

ТМ Interline - динамічно розвивається бренд.

Модельний ряд TM Interline постійно зростає і оновлюється, оперативно реагуючи на нові світові тенденції в дизайні продукції, на технічні особливості і побажання клієнтів.


  Elica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Elica: Hi-Life

Кожне нове життя починається з вдиху.

Кожен новий вдих - свідоцтво нового події.

Кожна нова подія призведе до нового відкриття.

Кожне нове відкриття подарує нові емоції.

І кожні нові емоції ляжуть в основу нового вдиху.

Компанія Elica була заснована в 1970 році Ермано Казоле. З тих пір компанія постійно розвивалася й удосконалювалася, досягаючи все більш високих результатів. Завдяки високій ефективності, новаторським технологічним рішенням, прекрасної якості очищення повітря і сучасному оригінальному дизайну понад 53 мільйонів сімей у всьому світі зробили свій вибір на користь кухонних витяжок компанії Elica.

Спочатку Elica була орієнтована на італійський ринок, але незабаром, завдяки надійній репутації, компанія почала виробництво кухонних витяжок для світових лідерів з виробництва побутової техніки. На сьогоднішній день продукція компанії Elica, ймовірно, є найкращою, з наявних на світовому ринку побутової техніки. Постійний розвиток, реорганізація та промислова консолідація компанії проходили паралельно з постійним вдосконаленням своєї продукції. Elica перевернула уявлення про кухонну витяжку: зі звичайного аксесуару вона перетворилася на об'єкт інтер'єру, який може повністю змінити Вашу кухню. Ця концепція - результат постійних інвестицій та уваги до всіх деталей - зовнішній вигляд, якість матеріалів, найсучасніша технологія. Ще один важливий крок у розвитку бренду - це створення лінії Elica Collection, орієнтованої на високий ціновий сегмент. Elica Collection - це об'єкт розкоші, що притягає до себе увагу і визначає стиль Вашої кухні.

Нові проекти, які сприятимуть розвитку компанії у всьому світі, будуються на фундаментальному принципі Elica: зв'язок з витоками компанії, з просуванням цінностей бренда "Made in Italy".

Торгова марка Elica.

На сьогоднішній момент Elica Group належить 51% частки європейського ринку. Одна з основних завдань компанії - збільшити присутність на європейському ринку і посилити позиції на інших світових ринках. На ринках США, Японії і Росії компанія активно розвиває свій бізнес.

Особливу увагу споживачів було приділено нової лінії Elica Collection, основними елементами якої є естетика і технологія. Система "All in one" (все в одному), що лежить в основі всієї лінії Collection - революція в світі повітроочисних приладів. Це Суперкомпактна система, в якій укладені всі механічні елементи, мотор, фільтри, освітлення і електронне управління.

Суперсучасна технологія, компактний розмір, високі технічні показники, бездоганні форми - все це витяжки Elica

Перебувати поруч з клієнтом - один з найважливіших принципів роботи Elica Group, який ось уже на протязі багатьох років забезпечує успіх компанії.

Сайт компанії  http://www.elica.com/ua/ru/

Elleci


Команда Elleci

Ентузіазм - це один з найпотужніших інструментів в досягненні успіху.

"Коли робиш щось, роби це з усією своєю вправністю.

Вкладай в це всю свою душу і особистісні якості.

Будь активним, будь енергійним, будь ентузіастом, вір і досягнеш своєї мети.

Ніколи велике не досягалося без ентузіазму."

Ральф Уальд Емерсон


Ця думка Ральфа Емерсона в небагатьох словах відмінно висловлює філософію Команди Elleci ..


Завзятість, інтуїція, натхнення новаторів до послуг клієнта.

З моменту свого заснування в 1992 році Elleci розвивалася, постійно винаходячи нові елементи для зони миття посуду.

Група Elleci - це виробничий комплекс в Італії і 5 торгових представництв по всьому світу:

• Elleci Італія

• Elleci Великобританія

• Elleci Країни Балтії

• Elleci Північна Америка

• Elleci Шанхай

Розширення присутності на світовому ринку - це той природний крок, який робить компанія для того, щоб своєчасно відповідати на запити власних клієнтів. Це дозволяє краще розуміти і глибше інтегруватися в їх культуру.

ЦІННОСТІ ELLECI

З початку свого заснування компанія базується на "п'ятикутнику ЦІННОСТЕЙ": тей природний крок, який робить

Elleci використовує TQM (Total Quality Management) (Повне Якісне Управління), організаційну модель, яка "базується на участі всіх співробітників компанії в досягненні мети".

Система управління підприємста побудована таким чином, щоб за всіма параметрами покращувати якість продукції та обслуговування клієнтів. Одна з основних цілей компанії - це робота з власним персоналом. Керівництво підприємства завжди намагалося прищепити йому такий погляд, щоб кожен член команди відчував свою значимість і свій власний внесок в розвиток спільної справи

Дивитися відео

 


Змішувачі Elleci зібрані вручну в Італії.

Процес обробки

Всі змішувачі піддаються зовгішній обробці, яка здійснюється з використанням нетоксичних смол, що дає продукту відмінну стійкість до подряпин, вологи, агресивних умов навколишнього середовища і ультрафіолетових променів.

Хромування.

Наносяться шари товщиною 10 мікрон нікелю і 0,3 мікрона хрому. Це робить високоякісну продукцію Elleci яскравішоюта міцнішою. Якість покриття має першорядне значення для забезпечення тривалого використання виробів, без втрати краси зовнішнього вигляду, так як хром запобігає корозії латуні. Весь процес гальванічного хромування відбувається за сучасною технологією і постійно оновлюється. Очисні споруди, пов'язані з виробництвом, використовують системи нульового скидання для зведення до мінімуму негативного впливу на навколишнє середовище.

Склад:

Латунь, з якої виготовлені змішувачі, а також суміші для механічної обробки, що використовуються в процесі виробництва, характеризуються низьким вмістом свинцю (<2%), що відповідає санітарним і гігієнічним нормативам і вимогам до якості питної води.

УПАКОВКА І КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ

Змішувачі збираються вручну один за іншим, що дозволяє одночасно здійснювати візуальну перевірку покриття або фарбування і завершальний контроль якості товару. Кожен змішувач вручну поміщається в спеціальну картонну коробку «microtriple», щоб краще захистити його при транспортуванні.

Гнучкі частини

Гнучкі частини змішувачів, присутні у виробі, відповідають всім національним і міжнародним нормам матеріалів  які контактують з питною водою, в тому числі класу KTW DVGW в Німеччині, KIWA в Голландії, WRAS сертифікат в Великобританії, SVGW в Швейцарії, у Франції ACS, NSF в США і Австралійський сертифікат SAI Global.

Керамічний дисковий картридж

Всі змішувачі оснащені керамічними дисковими картриджами і сертифіковані для 70 000 циклів «відкриття / закриття», що дорівнює періоду використання сім'єю з 4 осіб протягом 10 років.

Катриджи Scelatrici використані в продуктах Elleci відповідають вимогам найважливіших міжнародних стандартів, таких як EN, NF, ASME, ASSE, CSTB, AS / NZS 3718, а деталі, що контактують з водою затверджені DVGW, ВКР, NSF, KIWA, ACS.

ПОРАДИ

Для очищення не використовуйте агресивні миючі засоби. Використовуйте м'яке мило або розбавлений оцет. Забезпечте систематичну чистку аератора в склянці з оцтом.

 

Braun

 

Фірма Braun - це німецький виробник побутових і споживчих електроприладів, лідер на світовому ринку продажу побутової техніки. Збільшена буква «А» в фірмовому імені символізує радіолампу. Саме радіолампи, а точніше радіодеталі і деталі для електроніки, стали початком тріумфальної ходи продукції компанії по всьому світу.

1921 рік - Максом Брауном у Франкфурті був відкритий цех, в якому виготовляли радіодеталі. Аж до 1923 року, коли цех був оформлений як торгове суспільство, підопічні Макса Брауна займався тільки виробництвом деталей радіоприймачів.

1951 рік - після смерті засновника, кермо правління компанією переходять в руки його синів, Артура і Ервіна.

1954 рік - відомий німецький дизайнер Вільгельм Вагенфільд почав розробку фірмового стилю Braun. І з 1958 року вся техніка має свій неповторний і впізнаваний стильний дизайн, який актуальний до сьогоднішнього дня.

Грудень 1967 був переломним в історії існування фірми - компанія стала підрозділом бостонської фірми Gillette Company. І в лічені місяці німецька фірма Braun з виробника європейського масштабу вибилася в лідери світових продажу техніки для дому.

У 1980 году керівництвом фірми прийнято рішення про розробку нового виду техніки. Кращі інженери і винахідники фірми представили свої революційні новинки:

в 1985 році - перший CD плеєр,

в 1989 - перший електроепілятор для жінок.

У 1995 році річний торговий оборот фірми досяг свого максимуму з дня заснування і склав 200 $ млн., А обсяг продажів поза Німеччиною склав 82% від усіх обсягів продажів.

З 2007 року і по сьогоднішній день фірма Braun є структурним підрозділом компанії Procter & Gamble.

Фірма Braun з першого дня свого існування піклується про дизайн продукції, що випускається. Дизайнери розробляють нові моделі техніки, яка ідеально вписується в фірмовий строгий стиль. Дизайн фірми настільки пізнаваний, що його легко можна впізнати серед тисяч зразків: лаконічні форми, стильні форми, строгі кольори і відтінки.

Крім дизайну виробник зі світовим ім'ям гарантує найвищу безпеку при користуванні будь-яким предметом з впізнаваним логотипом. Для інженерів німецької фірми на першому місці в розробці нових моделей варто якість, надійність і комфорт.

Серед безлічі компаній, представлених на ринку техніки, фірма Braun вже багато десятиліть займає лідируючі позиції.

 

За роки свого існування німецька компанія була заслужено нагороджена в багатьох номінаціях.

Деякі знакові нагороди:

1937 г. - в Парижі, на всесвітній виставці, компанія відзначена нагородою «За особливі досягнення в фотографії"

1958г.- багато зразків продукції, що випускається німецькою, були взяті в постійну експозицію Музею Сучасного мистецтва, як еталон стилю і якості

1963р. - на берлінській виставці радіо радіоприймач Braun був визнаний кращим зразком серед кількох тисяч представлених

2008р. - на міжнародному конкурсі «Вибір року» завойовано нагороди відразу в 4-х номінаціях

2009 г. - епілятор Braun Silk épil Xpressive отримує почесну нагороду серед в номінації «Дизайн продукту» на конкурсі Reddot design

Продукція світового лідера, яка виробляється тільки в Європі, вражає широким вибором техніки. Від телевізорів і магнітофонів до маленьких калькуляторів. А техніка для дому цього німецького виробника дійсно є №1 у всьому світі.

   


Читати далі

Меню:

Категорії товарів:

Контакти:

Tel +38(066)980-48-03

E-mail: Lin_V@ukr.net

ICQ: 648 282 480

Skype:linichenko80



Статистика:

На сайті: 1 відвідувач
Рекорд онлайн: 21
Сьогодні відвідувачів: 30
Сьогодні ботів: 8
Переглянуто сторінок: 65
Вчора відвідувачів: 69
За весь час відвідало: 976
Та передивилось сторінок: 237

Радіо:

Популярні новини:

Комплект духовка Bosch HBA43T350 и поверхность Bosch PCP615B90E (214 переглядів)
Комплект TEKA HE 725+TEKA EH 60 4G AL AL TR INOX (175 переглядів)
Комплект Whirlpool AKP245 IX+Whirlpool AKM 268 IX (173 перегляди)
Комплект Whirlpool AKZ6230NB+Whirlpool AKT 6400NB (167 переглядів)
Gorenje G6N41IX (155 переглядів)

Погода: